Reklamační řád

NĚCO NENÍ V POŘÁDKU? RÁDI VŠE NAPRAVÍME

Co nejdříve nám zašlete požadavek na reklamaci prostřednictvím e-mailu na adresu info@ekointerier.cz dle pokynů níže:

- Scan či foto faktury

- Kontaktní údaje – jméno, adresa, e-mail, telefon

- Popis závady

- Fotodokumentace závady. V případě, že není možné závadu zdokumentovat, prosíme o co nejpodrobnější popsání závady.

Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín vyřízení vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nesplnilo zboží vaše očekávání? V takovém případě nám ho můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit bez udání důvodu. Stačí, když jej nepoužité, nepoškozené, s kompletním obsahem a v původním balení doručíte zpět k nám. Nezapomeňte k zásilce přiložit vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, případně jej podepsaný zašlete na e-mail info@ekointerier.cz.

KONTAKTY

Dana Holá

E-mail: info@ekointerier.cz

Tel.: 773 606 043 (Po-Pá: 7:00 – 14:30 h)

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení